2016. október 24., hétfő

Amikor a kreativitás beindul...

Alíz immár másodikos. S sorra hozza a 5* -ösöket, s főként a nagy precizitást igénylő kiegészítős, kiszínezős rajzokban jeleskedik. 



Ezért úgy gondoltam meglepem őt egy saját készítésű porrongy-babával, és papírszalvétából is meghajtogatom, hogy inspiráljam őt.













Aztán kisvártatva megnéztem az üzeneteimet a facebookon és Titusz, Alíz apukája ezt írta:


  • Ma mikor megérkeztem haza. Alíznak oda is attam a babákat. Nem mondtam neki azon kívül semmit, hogy Önök küldték. Azonnal be is vonult a szobájába és 4-5 perc múlva az alábbi dolgokkal jelent meg.
  • A baloldali az első a másik meg már a másolata. Ja igen! Nem szedte szét az Ön által küldött babákat. Ő így oldotta meg, a saját kút fejéből.🙂



S hogy milyen kreatív ez a kicsi lány, kaptam még az üzenetben néhány, a hétvégén készült művet:

Egy "papírlimonádét"





Egy menyasszonyt 



És három szál illatos rózsát (anyukája parfümjével meglocsolva), ugye ti is érzitek az illatát?!



Én pedig ezt a kicsit Vackoros távölelést küldtem érte szeretettel.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése